Subota,
18. avgust 2018.
Biznis

Linkedin i njegove prednosti u poslovnom svijetu

U posljednjih nekoliko godina voditelji odjela ljudskih resursa sve više koriste LinkedIn profile kako bi provjerili iskustvo te reference kandidata za posao. Bila bi šteta to ne iskoristiti, zar ne?

 

Ako želite krenuti u digitalni svijet ili ste već zakoračili u njega, obavezno izradite LinkedIn profil. Kao i na svim društvenim mrežama, predstavljate sebe onako kako želite da vas drugi vide, pa je tako LinkedIn vaša prezentacija u poslovnome svijetu, piše Poslovnipuls.com

Vrlo je važno redovno ažurirati LinkedIn profil, on mora sadržavati sva relevatna iskustva u području u kojemu se želite razvijati. Ne dozvolite da vašem profilu fale opisi zadaća koje ste obavljali na prijašnjim poslovnim funkcijama, kao ni one koje trenutno obavljate. Ažurirajte vaš naslov (engl. heading).

Prvi kontakt

Postavite fotografiju profila te naslovnu fotografiju. Kako je LinkedIn profesionalna mreža, imajte na umu da bi i vaša fotografija trebala biti u skladu s time, neka bude službena i profesionalna. Ne objavljujte selfie u odjeći za trening. Naslovnom fotografijom možete poslati poruku, dodajte slogan vaše tvrtke ili fotografiju tima. Imajte na umu da je LinkedIn jedan od prvih kontakata s potencijalnim kupcima, budućim partnerima ili voditeljima ljudskih resursa.

Optimizacija profila

Ako je vaš profil kvalitetno optimiziran, pri upisu vašega imena u Google trebao bi se pojaviti kao prvi rezultat. Vjerujem da je svatko od nas barem jednom guglao samoga sebe. Kako biste optimizirali svoj profil, važno je dodati personalizirani URL te izraditi sažetak profila. U sažetku pažljivo odaberite ključne riječi.

Preporuke

U slučaju da planirate odlazak u inozemstvo i vaš je profil na hrvatskome jeziku, preporučujem prevođenje profila na engleski i/ili materinji jezik odabrane zemlje. Nakon svake uspješne suradnje zatražite preporuku kolege ili poslovnoga partnera. Preporuke u digitalnome svijetu danas vrijede jednako kao i preporuke u pisanom obliku. Što više preporuka profil ima, bit će jači. Ne zaboravite od svojih poznanika, kolega, partnera ili klijenata zatražiti “endorsement”. Endorsement je način da vaše veze na LinkedIn profilu jednim klikom “odobre” vještine koje tvrdite da posjedujete. Pokažite drugima u kojemu ste polju dobri.

Media datoteke

Ne zaboravite dodati media datoteke u svoje projekte da biste pokazali drugima kako ste pridonijeli projektu ili timu. Media datoteke mogu biti PDF dokumenti koje ste izradili, razne prezentacije, GIF dokumenti… Osim toga možete dodati i portfolio s dosadašnjim radovima. Video sadržaj je sve popularniji pa neće biti na odmet izraditi videoprezentaciju sebe.
Reference

U slučaju da ste izrađivali sadržaj objavljen u nekom časopisu ili na poslovnome blogu, ne zaboravite dodati reference na svoj profil. Objavom u nekom stručnom časopisu pokazat ćete svoju stručnost za odabranu nišu.
Posljednje, ali ne manje važno – svi vaši „prijatelji“ na LinkedInu mogu vidjeti vašu aktivnost pa tako pripazite s kakvim objavama ulazite u interakciju.

Povežimo se

LinkedIn je poslovna mreža koja omogućuje izgradnju brenda od svojega imena. Važno je napomenuti da LinkedIn algoritam još uvijek ne funkcionira kao algoritam na Facebooku pa je sada idealan trenutak za početak korištenja i upravljanja LinkedIn profilom.

Ako ste u potrazi za novim poslom ne zaboravite naznačiti da ste otvoreni za nove poslovne prilike. LinkedIn će vam automatski javljati novosti o poslovima koji se nalaze u vašoj blizini. Za kraj pozivam sve vas na povezivanje putem LinkedIn-a.

Izvor: www.poslovnipuls.com/Miško Macolić Tomičić

Foto: www.careerenlightenment.com